Reklamacje jakościowe

Szczegółowe zasady przyjmowania reklamacji zostały opisane w Regulaminie.

Reklamację jakościową zgłosić możesz poprzez platformę Artim. Po zalogowaniu wejdź w zakładkę Moje Konto / Reklamacje i wypełnij zgłoszenie reklamacyjne.

Skontaktujemy się z Tobą i odbierzemy reklamowany produkt.
Będziesz mógł śledzić status swojego zgłoszenia.

 

Reklamacje ilościowe

Reklamacje ilościowe zgłoś swojemu Opiekunowi operacyjnemu.

W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem firm kurierskich koniecznie sprawdź wygląd opakowania i stan przesyłki. Jeśli stwierdzisz uszkodzenie lub masz inne zastrzeżenia co do stanu dostarczonych produktów, spisz z kurierem protokół szkody, a następnie poinformuj nas o zaistniałej sytuacji, kontaktując się ze swoim Opiekunem mailowo lub telefonicznie.

 

Zwroty

Zwrotów z zasady nie przyjmujemy. Zastrzegamy sobie prawo podejmowania subiektywnych decyzji w tej sprawie. Bezwarunkowo odmawiamy przyjmowania zwrotu towarów niepełnowartościowych, uszkodzonych, zniszczonych, w niepełnych jednostkach opakowaniowych lub sprowadzanych na specjalne zamówienie Klienta.

W odniesieniu do klientów prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą mają zastosowanie przepisy gwarantujące prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa (prawo zwrotu towaru bez podania przyczyny).

Prawo to przysługuje w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Procedura przyjęcia zwrotu:

  1. Wyślij do nas podpisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Możesz skorzystać z naszego formularza.
  2. Spakuj towar w sposób zapobiegający uszkodzeniu w transporcie.
  3. Wyślij do nas wraz z dołączoną kopią faktury na adres:
    Artim Sp. z o.o.
    ul. Oleska 121
    45-231 Opole
    z dopiskiem: ZWROT