Teczki i skoroszyty zawieszkowe do organizacji dokumentów!
Codzienna praca biurowa, sprzedaż i zakupy, kadry i księgowość to nieustanny proces, w którym powstają różnego rodzaju dokumenty. Dokumenty te wprowadzane są w firmach w obieg, powstaje konieczność sprawnego nimi zarządzania oraz przechowywania. Im większa firma tym ważniejsza jest prawidłowa organizacja pracy z dokumentami. Z tego względu na rynku oferowane są różnego rodzaju rozwiązania do sprawnego zarządzania dokumentami, ich przechowywania oraz archiwizowania. Rozwiązania te mają na celu porządkowanie dokumentacji, aby praca z nimi była sprawna, aby żaden ważny dokument nie zaginął. Jest to wyzwanie przed jakim stoją przedsiębiorstwa, instytucje państwowe jak i placówki edukacyjne.
Jednym z niezwykle ciekawych i praktycznych rozwiązań w zakresie porządkowania bieżących dokumentów są teczki i skoroszyty zawieszkowe oraz specjalne pojemniki do ich przechowywania. Jest to kompleksowa propozycja, która gwarantuje, że nasze dokumenty znajdą się w jednym miejscu, odpowiednio posegregowane.
Teczki i skoroszyty zawieszkowe
Teczki zawieszkowe – są to teczki, do których włożymy luźne dokumenty o maksymalnym formacie A4. Górna część teczek jest wyposażona w specjalne metalowe listwy zakończone haczykami. Taka konstrukcja teczek pozwala na ich zawieszenie w specjalnych pojemnikach. Teczki te najczęściej wykonane są z kartonu, chociaż dla wymagających użytkowników spotykane są również teczki plastikowe. W teczkach zawieszkowych dokumenty wkładane są luzem, z tego też względu niektóre modele teczek są wyposażone w tzw. boczki zabezpieczające. Boczki te to nic innego jak ograniczniki umieszczone po bokach teczki, które uniemożliwiają wysuwanie się dokumentów. Wadą tego rozwiązania jest zmniejszenie szerokości grzbietu teczki. Wykorzystanie teczek zawieszkowych do organizacji dokumentów idealnie sprawdza się w przypadku, kiedy musimy pracować z dokumentami na bieżąco, kiedy nieustannie je dokładamy lub wyciągamy. Teczki znajdujące się w pojemnikach można z łatwością przenosić, co jest bardzo wygodne.
Skoroszyty zawieszkowe - są bardzo podobne do teczek zawieszkowych, ale są dodatkowo wyposażone w mechanizm skoroszytowy, do którego wpinamy dokumenty. Dokumenty takie muszą być przedziurkowane. Tak więc skoroszyty różnią się od teczek tym, że w skoroszytach dokumenty zawieszamy, do teczek natomiast dokumenty wkładamy. Skoroszyty zawieszkowe umieszczamy w pojemnikach w odwrotny sposób niż teczki zawieszkowe, gdyż metalowa listwa znajduje się na grzbiecie. Listwa ta zakończona jest haczykami, które pozwalają na łatwe zawieszenie skoroszytu w specjalnych pojemnikach.
Teczki i skoroszyty zawieszkowe na akta osobowe - jest to rozwiązanie szyte na miarę potrzeb działu kadr. Specjalne teczki oraz skoroszyty zawieszkowe przeznaczone do umieszczenia akt osobowych pracownika. Teczki te posiadają odpowiednią ilość przegródek, do zarządzania danymi pracownika i jego historią pracy.
Pojemniki na teczki i skoroszyty zawieszkowe
Specjalnie skonstruowane pojemniki służące do zawieszania teczek i skoroszytów z dokumentami. Wykonane są z plastiku lub mocnego kartonu, występują w formie otwartej lub z wiekiem zamykającym. Pojemniki te można ustawiać na sobie, co jest praktycznym rozwiązaniem przy przechowywaniu i archiwizacji większej ilości dokumentów. Pojemniki te można łatwo przenosić.
Identyfikatory
Teczki i skoroszyty zawieszkowe posiadają metalowe listwy, zamontowane albo na krawędziach (w przypadku teczek) albo na grzbiecie (w przypadku skoroszytów). Listwy te nie tylko pozwalają na zawieszenie teczek i skoroszytów w pojemnikach, ale również na umieszczenie specjalnych identyfikatorów. Identyfikatory te wykonane są z przezroczystego plastiku, umieścimy w nich etykietę wykorzystywaną do opisu zawartości. Etykiety te pozwalają na szybką identyfikację oraz sprawne odszukanie potrzebnych nam dokumentów. Konstrukcja teczek zawieszkowych oraz skoroszytów pozwala na umieszczanie identyfikatorów na całej długości listwy. Identyfikatory te można łatwa zdjąć, aby zmienić ich położenie lub wymienić etykietę.
Rozwiązania zawieszkowe do pracy z dokumentami sprawdzają się praktycznie w każdej firmie. Są one niezwykle popularne w porządkowaniu i zarządzaniu takimi dokumentami jak: faktury, akta osobowe pracowników, grafiki, karty pacjenta, badania i wiele innych.
Cała oferta teczek oraz skoroszytów zawieszkowych wraz z akcesoriami znajduje się teraz w jednym miejscu. Wszystko to dla łatwego poruszania wśród wielu rozwiązań jakie są dedykowane do segregowania, zarządzania oraz przechowywania dokumentów.
Jeżeli zainteresował Cię ten artykuł, a nie jesteś jeszcze naszym klientem, to możesz szybko nadrobić tą zaległość i zarejestrować swoją firmę. Będziesz mógł/mogła korzystać z preferencyjnych warunków handlowych, wielu ciekawych promocji oraz wsparcia naszych pracowników Biura Obsługi Klienta.
Jesteś naszym klientem? Zaloguj się, aby móc złożyć zamówienie